Friday, March 6, 2009

joom futsal!!!

rabu ( 4 march 2009) telah diadakan futsal primu bertempat di Golden Hawk pada pukul 3.30 petang.. dijangkakan bus datang kol 4, tp ale2 smpai lambat.. so, lambat la keluarga primu start maen futsal.. terima kasih kepada semua yang hadir dan sama2 mjayakan aktiviti joom futsal..



antara yg pg futsal.. muka pas maen..


aksi pres. futsal n bayu.. more 2 aksi bayu la nie.. hehe..


joom futsal!!!


team futsal dr brazil nie..


jaguh futsal..


mane bola nyer? hehe..


baling shirah, jgn x baling..

naim dan ahmad syazwan..hehe..


cuba teka sapa yang terbaring 2? penat sgt maen..sbb die dh tguling2 time maen..hehe..


smentara tngu bus, tgk tv dlu..


-s/u-

7 comments:

Mr JaY said...

alamak.. hahahaha..
dada aq masih berdenyut denyut coz terkena sepakan maut dari Amy waktu jadi keeper aritu..
Nasib la aq yang kene, kalo budak pempuan, macam mane la anak diorang nanti ek..hehehe

Syira said...

Ko mmg dasyat Jay

Syira said...

Huwaaa... malunya tgk pic sendiri... ala2 shoulin soccer plak... hehehe
Mase tu best.. tapi kurang meriah daaaa.... Mana lagi family primu yg lain ek??

rifhan safwani said...

hehe.. ckup x gmbr yg ade? ke nk wani tmbh lg? hee~~~
nie ltk gmbr syira plg sopan..ade lg yg kurang sopan..hoho...

Mr JaY said...

dasyat? bese la.. ex budak sains hayat memang gini..

Day-B said...

aku nak tengok futsal competition dlm tv kecik tu lg la...bole tak?

Day-B said...

tamabh lagi byk gambar wani