Thursday, January 14, 2010

Warna Warni PRIMU


Salam...

Terima kasih di atas pandangan, komen dan juga keprihatinan anda semua mengenai PRIMU. Kami di pihak pengurusan berasa berbangga kerana dapat berbakti di dalam PRIMU. Sokongan, pandangan dan kritikan anda semua sangat penting demi melahirkan PRIMU yang mantap, efisien serta lebih balik dari yang sebelum ini.

InsyaAllah, semester ini kita akan ada banyak aktiviti outdoor selepas satu semester kita melaksanakan aktiviti indoor yang berbentuk ice-beraking dan team-building. Rasionalnya adalah untuk membentuk satu ikatan kekeluargaan antara ahli-ahli PRIMU supaya ukhwah kita MANTAP..! :-) inilah yang membezakan PRIMU dengan kelab-kelab lain..

Selain itu, sebagai suatu tinjauan santai... Boleh anda berkongsi sedikit apa yang anda semua faham mengenai PRIMU?

P=


R=


I=


M=


U=


Jangan segan2.. jangan malu2... Sekadadar ingin mengetahui fahaman ahli-ahli PRIMU yang berada di dalam kelab PRIMU samaada anda semua faham atau tidak mengapa anda berada di sini? Mengapa anda menyertai PRIMU? Mengapa?

Jemput respond di bahagian komen.. Terima kasih

8 comments:

Kik0 ♥ QiLaH said...

p= positifkan
r= rasional
i= insaniah
m= mantap
u= untuk semua

:)

ira kecik said...

salam ziarah..

Bismillah...=)

kte sedia maklum...PRIMU..adalah singkatan dr Pembimbing Rakan Intelek Mahasiswa UNIMAS...

tp bgimana kte mendalami disebalik perkataan nie?semua terpulang pada diri masing2x...sekadar lontaran pendapat, pemerhatian...ad yg kate nape PRIMU x mcm dahulu?bg sy...org dtg n org pergi..tampuk kepimpinan silih berganti..setiap pemimpin ad cara tersendiri n ad pemikirin tersendr tuk menguruskan organisasi...kekalkn yg bek n mantapkan dr hari ke hari...berani berubah n cipta sejarah!!

menjalinkn Ukhwah bkn setakat semasa perjumpaan dan setiap aktiviti shj..tp bgimana nk mengeratkan nye?setiap perjumpaan, yg pasti ukhwah itu terjalan tp nk mengeratknnye bgimane pula?bgimana nk capai matlamat sebagai 1 FAMILY??hehehe...(mcm 1 Malyasia lak ek..)

sekadar pndangn ek...myb leh uat...afta aktiviti duk dlu kt cafe, mam same2x mcm dlu coz mengikut pemerhatian afta aktiviti, warga primu akan singgh cafe tuk mam tp ble lihat, tgk len2x meja, ad kelompok2x tersendr...amik yg positif tuk teruskan...n cr altenatif len tuk mempraktikn..n mempelbagaikan....=)

yg bek dtgnye dr ALLAH swt...n yg kurang bek dtgnye dr sy sndr...

" Dari Hari ke Hari, Perbaiki Diri n Berani Berubah, Cipta Sejarah!!'

=yg mengingati=

Anonymous said...

P = performance
R = Rationale
I = Intellectual
M = Majestic
U = Unity

P = Penyayang
R = Rasional
I = Intelek
M = Menyahut cabaran
U = Universal

PRIMU = PEMBIMBING RAKAN INTELEK MAHASISWA UNIMAS!
*1 family....

PRIMU Officers said...

Terima kasih dengan cadangan dan pandangan anda..! jadi apa yang anda mahukan untuk aktiviti berikut?

Judy said...

P = Pembimbing
R = Rakan
I = Intelek
M = Mahasiswa
U = Unimas

Salam...

PRIMU is the best...B-)
tanpa PRIMU saya jarang mengikuti aktiviti luar yg menyeronokkan dan memberi kenangan yg paling bermakna dlm hidup saya...:)

Unknown said...

P = Pembimbing
R = Rationale
I = Inteletual
M = Marvelous
U = Unique

PRIMU mantap!!!!!

Anonymous said...

buat family day...kita buat mcm field trip last year...lots of fun!

PRIMU Officers said...

family day dalam perancangan. mungkin kita akan combinekan dengan Gala Nite 10th years PRIMU nanti... huhu... tunggu yeaa...